onsdag den 3. juni 2026· Aarhus
Netværksarrangement - AI i praksis
Vi inviterer til netværksarrangement med AI i fokus. Arrangementet indeholder interessante speaks, ægte usecases og forsøger at faciliterer gode samtaler mellem ligesindede.
Osv osv - Vi ska hygge os og inspireres, dybere er det ikke ;)
11 deltagere★★★★★Kombinationen af oplæg og netværk★★★★★Super vellykket. fine oplæg. tænker det har været svært at vide hvilken type man skulle holde da vi ikke kendte niveauet, interesser, områder osv på dem i forsamlingen★★★★Helt klart lokationen. Det var et virkelig fedt sted at afholde sådan noget, og stor ros for at finde det. Den slags gode faciliteter må man gerne bruge meget mere af fremover — det løfter hele arrangementet.★★★★★Jeg synes at formartet fungerede rigtigt godt. Mængden af mennesker var rigtigt fin til at kunne nå at tale med alle, og super fedt at det var mennesker fra forskellige stillinger, så man rent faktisk kunne få andre synspunkter på ens case.
Rigtigt fede mennesker og gode snakke!★★★★★Hyggelig stemning, åbne rammer og rigtig fine oplæg★★★★Fedt med det uformelle - små grupper med 3-5 er snakker af gangen fungerer bare bedst. men også i et plenum med <12!
Fokus på bredde og forskellighed kan også meget - så hold fast i det er fra forskellige baggrunde!´
Jeg tænker jeg deltager gerne igen såfremt det lige passer :)★★★★Jeg synes der var en god balance mellem oplæg og samtale ved bordene. Stemningen var også rigtig god.★★★★★Super gennemført! Intimt og spændende★★★★★Intimt, hyggeligt og fagligt relevant★★★★★Kombinationen af oplæg og netværk★★★★★Super vellykket. fine oplæg. tænker det har været svært at vide hvilken type man skulle holde da vi ikke kendte niveauet, interesser, områder osv på dem i forsamlingen★★★★Helt klart lokationen. Det var et virkelig fedt sted at afholde sådan noget, og stor ros for at finde det. Den slags gode faciliteter må man gerne bruge meget mere af fremover — det løfter hele arrangementet.★★★★★Jeg synes at formartet fungerede rigtigt godt. Mængden af mennesker var rigtigt fin til at kunne nå at tale med alle, og super fedt at det var mennesker fra forskellige stillinger, så man rent faktisk kunne få andre synspunkter på ens case.
Rigtigt fede mennesker og gode snakke!★★★★★Hyggelig stemning, åbne rammer og rigtig fine oplæg★★★★Fedt med det uformelle - små grupper med 3-5 er snakker af gangen fungerer bare bedst. men også i et plenum med <12!
Fokus på bredde og forskellighed kan også meget - så hold fast i det er fra forskellige baggrunde!´
Jeg tænker jeg deltager gerne igen såfremt det lige passer :)★★★★Jeg synes der var en god balance mellem oplæg og samtale ved bordene. Stemningen var også rigtig god.★★★★★Super gennemført! Intimt og spændende★★★★★Intimt, hyggeligt og fagligt relevant